Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

Thursday 5 July 2012





haih!
kenapalah aku jadi manusia
yang susah memaafkan org lagi nieh
huhuhu
susahnya aku nk ungkapkan kata-kata
ya saya maafkan
malah susah jugak ye
saya nak ungkapkan kata-kata
maaf uh pada seseorang
sedangkan Nabi pun ampunkan umat wada
wake up dear
wake up
huhu
memang die bersalah besar
tapi mungkin kau sendiri pun ada silapnya
di mana-mana
jangan di seksa perasaan orang wada
Ya Allah berikanlah aku kekuatan
untuk maafkan hambaMu ini
dengan ikhlasnya
dengan lapangnya hati
agar kami sama-sama tidak terbeban dgn kesalahan ini
teruknya aku!!
sampai bila kau nak amik langkah melarikan diri ini ??
sampai bila kau nak berdiam diri?
sampai bila?
susahnya perkataan maaf uh nk diungkapkan kan?
nampak simple je kan
4 huruf je
2 suku kata
M.A.A.F
tp payahnya nk diutarakan kata-kata itu
sukarnya nak dilahirkan
aish!!
aku mmg bodoh
semoga aku dapat maafkan hamba itu
dan hamba itu xkan ganggu aku lagi
aku terlampau takut
sehingga akhirnya aku amik langkah
melarikan diri
aku fobia sekali lagi
aku tertekan sangat...sedih sangat
mungkin ini antara faktor
perkara ini jd serumit ini
emmmm
patotnya dari mula lagi
aku elakkan perkara ini kan?
nanti xla jadi teruk mcm skg n
aku mmg teruk la :'(
maafkan saya awak
semoga awak berbahagia
dan dapat terima apa yang bakal berlaku nanti
semoga kau tabah
semoga kau faham kenapa aku buat begini
Terima Kasih untuk seketika cuma
(yeah!...dah dpt kekuatan)

0 comments:

Post a Comment

cinta sampai syurga ♥

cinta sampai syurga ♥

Template by:

Free Blog Templates