Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

Thursday 12 July 2012

Gelagat kucing comel yg menghiburkan hati

ASSALAMUALAIKUM

 

Sape yg minat dgn kucing mesti suka tgk aksi2 kucing kat bawah ni..alay punya lah suka tgk gambar kucing sampai ari2 kena belek kat google..jadi saya wat koleksi la kat ni sbb saya pun geram tgk....

Haaaa..tu la..sape suruh main2 lagi kat dalam tu.....kan dah terperangkap...


Pandai betul dia cari tempat best nak landing..ngam2 jer..


Amboiii..makan aiskrim tak hengattt...


Ni la namanya kucing botol..bkn kacang botol..


Tolong lah encik bagi la saya sekor ikan..anak2 saya kat umah tgh kelaparan tu..


sebelum makan jangan lupe basuh tgn ok...


ala...susah betul nak tangkap bola dalam ipad ni...


Cepat tengok kangkang sape yg paling lebor..


Ni ler keje mak jemah ari2...anak2 tau wat bersepah jer..


Sejuknya arini...peluk bear ni pun sodap..


awak ni camner nak selim kalau dah ari2 terbongkang gini...


kena selalu breakdance gini barulah boleh selim..

Agak2 bila la budak ni bla...aku dah lapor giler ni...


nak mandi buih jap lagi ni...tggu husband i gi beli syampu jap..


hair dryer rosak...terpaksa la landing sini jap nak keringkan bulu.


Terhibur hati rasanya tengok gambar2 kucing yg bijak ni...
Sumber gambar semua dari google..tq

0 comments:

Post a Comment

cinta sampai syurga ♥

cinta sampai syurga ♥

Template by:

Free Blog Templates